_________________________________________________________________________________________

Hoe plaats ik een bestelling?
Klik op de 'meer info' knop van het artikel van uw keuze. U komt nu automatisch in het scherm met gedetailleerde informatie over het artikel. Door op de knop 'bestel' te klikken wordt het artikel in de winkelwagen geplaatst.

Indien u nog andere artikelen wilt bestellen, klikt u op 'verder winkelen'. U kunt verder winkelen door op dezelfde manier artikelen in uw winkelwagen te plaatsen. Als u wilt zien wat u in uw winkelwagen heeft verzameld, of de inhoud van uw winkelwagen wilt wijzigen, klikt u op winkelwagen rechtsboven in het scherm. Zodra de bestelling compleet is, gaat u naar de pagina 'winkelwagen', controleert u de inhoud van uw winkelwagen nogmaals en klikt u op 'volgende stap'. U vult uw gegevens in en klikt vervolgens weer op ´volgende stap´. Nadat u de verzendmethode en betaalmethode gekozen heeft, is de bestelling geplaatst. U ontvangt direct per e-mail een orderbevestiging met de bestelgegevens. Deze kunt u uitprinten.


Indien u geen bestelbevestiging krijgt, is uw bestelling waarschijnlijk wel gelukt, maar is de bevestiging waarschijnlijk blijven hangen in een spamfilter. Het kan ook zijn dat u per abuis een verkeerd e-mailadres heeft ingevuld. Neemt u voor de zekerheid dan even contact met ons op.

<< terug naar boven

Hoe kan ik betalen?
U kunt op vier manieren betalen:
- Elektronisch betalen via iDEAL (kosteloos). Dit is de snelste methode, maar dit kan alleen als u kunt internetbankieren.
- Overschrijving via uw bank (kosteloos). Nadat u uw bestelling heeft afgerond, ontvangt u een bestelbevestiging per e-mail. Hierop vindt u alle gegevens die u nodig heeft voor de betaling. Na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling per omgaande aan u verzonden.
- Betalen met creditcard Visa/ MasterCard (kosteloos).

- Achteraf betalen met Billink (kosteloos).

Voor België:
- Vertrouwd, veilig en gemakkelijk betalen met Bancontact/ Mistercash (kosteloos).
- Overschrijving via uw bank (kosteloos). Nadat u uw bestelling heeft afgerond, ontvangt u een bestelbevestiging per e-mail. Hierop vindt u alle gegevens die u nodig heeft voor de betaling. Na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling per omgaande aan u verzonden.
- Betalen met creditcard Visa/ MasterCard (kosteloos).
- Achteraf betalen met Billink (kosteloos).

 

Hoe werkt iDEAL?
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is gebaseerd op de techniek van internetbankieren en hanteert dezelfde beveiligingstechnieken. Dit betekent dat iDEAL net zo veilig is als internetbankieren. 

iDEAL is beschikbaar voor consumenten die internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, ING/ Postbank, Rabobank, Regio Bank, SNS Bank, Tridos Bank, Van Lanschot Bankiers of Knab. Consumenten die internetbankieren kunnen direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat zij zich daarvoor behoeven aan te melden.

Betalen met iDEAL kunt u in een paar stappen:
- U bestelt een artikel.
- U kiest iDEAL als betalingsmethode.
- U selecteert de bank waar u online uw zaken regelt.
- U komt direct in het internetbankieren-programma van uw bank.
- Alle gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld.
- U keurt de betaling goed.
- U keert terug naar de webwinkel. Bestelling en betaling zijn geregeld.

 

Achteraf betalen met Billink

Billink voert voor Flipklok.nl - een website van Ropros - het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een factuur van Billink via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Flipklok.nl betalen met een factuur tot een bedrag van €2.500,00. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert Billink een gegevenscontrole uit. Billink hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot achteraf betalen niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. 'Achteraf betalen met Billink' is alleen beschikbaar voor particulieren. Zie ook Billink gebruikersvoorwaarden. Bestelt u voor een bedrijf of instelling en wilt u op rekening kopen, dan kan dat in veel gevallen. Neemt u in dat geval even contact met ons op via telefoonnummer 0294 269 851 of mailen van het contactformulier. 

<< terug naar boven

Kan ik het artikel op een ander adres laten bezorgen?
Jazeker. U kunt bij het invullen van de bestelgegevens een ander afleveradres opgeven (bijv. een werkadres of als cadeau bij iemand thuis). De factuur wordt altijd naar het factuuradres gestuurd. Indien u wilt dat de factuur met de bestelling meegestuurd wordt, kunt u dit tijdens het bestelproces in het opmerkingenveld aangeven. Ook kunt u gebruikmaken van PakjeGemak. Met PakjeGemak bepaalt u zelf waar en wanneer u uw bestelling ophaalt. U kunt kiezen uit één van de 2.400 locaties aangesloten bij PakjeGemak. 


<< terug naar boven

Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Flipklok.nl berekent geen verzendkosten (Nederland en België). Alle bestellingen worden altijd verzekerd verzonden.  


<< terug naar boven

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, dezelfde dag gratis verzonden. Mocht u een andere datum wensen dan kunt u dit aangeven in het opmerkingenveld bij uw bestelling.


<< terug naar boven

Kan ik een bestelling annuleren?
Mocht u onverhoopt toch af willen zien van een bestelling dan brengt dat geen kosten met zich mee. Wel dient u dit zo snel mogelijk per e-mail aan ons door te geven.


<< terug naar boven

Kan ik een bestelling retourneren?
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product (m.u.v. hygiëne artikelen) te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Neemt u in dat geval altijd eerst even contact met ons op. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Flipklok.nl vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door Flipklok.nl in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument Flipklok.nl de herroeping meldt. Tenzij Flipklok.nl aanbiedt het product zelf af te halen, mag Flipklok.nl wachten met terugbetalen tot Flipklok.nl het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Flipklok.nl gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument. 

<< terug naar boven

 

Heeft u een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Ropros
Ankeveensepad 1-B
1394 GW  Nederhorst den Berg
Telefoon: 0294 269 851
E-mail: info@ropros.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar Flipklok.nl bij is aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 << terug naar boven

 

 

 
Gratis verzending | 14 dagen zichttermijn  | Ook achteraf betalen